bekijk je nieuwe werkplek met je oren
een bijzondere werkgever communiceert opvallend.
Het UMC Utrecht is een begrip. Alles wat er gebeurt op het gebied van complexe zorg, gebeurt hier. Een ziekenhuis met een zeer sterk innovatief karakter. Toch kan ook het UMC Utrecht niet ontkomen aan de grote tekorten in de zorg sector.
Uit verschillende hoeken ontstaan initiatieven om meer mensen te interesseren voor een baan in de zorg. Voor het UMC Utrecht is een sterk werkgeversverhaal essentieel om op te vallen bij mensen die de banen voor het uitkiezen hebben.
uitdaging
Het innovatieve karakter van het ziekenhuis lijkt te zijn vervaagd. Het is tijd voor een employer brand campagne die in de werving van verpleegkundigen een vuist maakt.
inzicht
Het UMC Utrecht is het siliconvalley van de zorg. Zorginnovatie gebeurt hier. Wat wil je het liefst doen bij zo’n bijzondere plek? Een kijkje achter de schermen nemen.
creatieve oplossing
We lanceren ‘de umcutrecht-opname’. Met de nieuwe 3d-audio techniek neem je op een unieke manier een kijkje in het ziekenhuis. Zet een koptelefoon op en ervaar het zelf.
resultaat
Met de buitencampagne zorgen we voor brede zichtbaarheid in de regio Utrecht. Ruim 30% van het totale websitebezoek gaat naar de campagne en de campagne levert bijna 500 sollicitaties op.